28 Şubat 2012 Salı

Sol Şerit Abone!

    Yeni işimin ilk izin gününden sevgilerle...
    Sevgilerle derken sanırım bloga sevgilerle...
    İnsanı evde hapsedercesine kar yağıyor... Bu sene çok yağdı. Yağmaya doyamadı.
    Kar taneleri, her yeri ince ince işledi.
    İzin günümü işte bu kar yüzünden evde geçirmek durumundayım. En azından dinlenirim. Annem anlatır ben dinlerim, ben anlatırım annem dinler.
    Yayılmanın dibine vururum.
    Odamı dağınık bırakıp, boş boş seyrine dalarım.
    Aklıma gelebilecek tüm boşa vakit geçirme aktivitelerini yapar, kafamı rahatlatırım.
                                                 ***
    Hayat, yollarına bir takım bariyerler koymuş ama; hız sınırlarına da gelemiyor ki ruhum...
    Şeridimin dışına çıkmadıkça rahatım. Rahatsın, rahat...
    En fazla radara yakalanırım, bir uyarı alıp yoluma devam ederim.
    Küçük bir çocuğun elini sobaya değip, sıcağın canını acıttığını öğrenmesi gibi...
    Sınır aşımlarımdan öğrenirim...
                                                ***
    Aklımdaki labirentin çıkış yolunu bulduğumda, tüm bu hayat telaşım durulacak...
    O çıkış yolunu aramaya hiç niyetim yok!
    İçimdeki ses nereden geliyorsa ben oraya...
    Yeter ki şeritten çıkmayayım, duvara toslamayayım...
                                              ***
    Herkese en dolambaçlısından labirentler ve o güzel labirentlerin içide kaybolmaya hazır hayat coşkusu dilerim!..
Şarkı : http://fizy.com/#s/16k203 { Red Hot Chili Peppers - Snow (Hey Oh) }
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder