11 Nisan 2012 Çarşamba

Okan Bayül-geniş Zaman

     Bu yazdıklarım, benim gözlüklerimden, Okan'ın ; beyaz ekrandan evimize yansıyan suretidir!
    Ben Okan'ın ''rockçı'' halini severim!Rockçıyı seven halini.Gitardan anlayan, dostuna Gibson alan halini. Led Zeppelin, Deep Purple, David Gilmour seven halini.
     Popçulara, arabeskçilere, hip hopçılara da saygıyla fırsat verir.
     Sabah kuşaklarından arta kalan posayı, gecenin bir vakti toparlar.
     Haftasonuna kadar olan gecelerde (pazartesi hariç) iki gece bilimsel, bir gece biyografik program yapar. Cuma ve cumartesi medyaya ve disko anlayışına kafa tutar.
    Canlı yayını arayıp aramamak arasında çok kez gidip gelmişimdir. Heyecanlanıp elime yüzüme bulaştırırım diye hep vazgeçmişimdir.
    Kritik konularda yorum yaparken sınırlarını sesiyle çizer.Klişelerden kaçar.
    Renkli ve güzel ayakkabılarının üstüne bir ceket, bir t-shirt giyer.Saçı boya, sakalları ak adam!
    Konuklarına söz hakkı geçtiğinde bir gözü twitterdadır. Ben de acaba benim tweetimi okuyacak mı diye beklerim. Bloglarla ilgili programında okumuştu.
    Uygun kelime bulup hizaya getirmek zor oluyor Okan konusunda. Bunları okuma ihtimali olursa, müdahale edecek de uymayan, kafasına yatmayan yerleri düzeltecekmiş gibi hissettim yazarken.
    On Sekiz Tv tasarısını çok yakından takip ettim, hatta dahil olmak istedim, mailler attım ama müziğe çok yer verilmeyecekmiş galiba. Yine de farklı bir oluşum geliyordur diye tahmin ediyorum.
    Kültür ve zekanın ekstrem bir karışımı Okan.
    Ne yaparsa yapsın kocaman bir kitle peşinde.
    Go and f.ck dediğinde, önce gidecek ve sonra yatağa atlayacak bir kitle.
    Okan gibi hep farklı olabilmeyi, zamanı gelince ve şartlar olgunlaşınca Okan'ın benim müziğime de fırsat vermesini, o masada bir gün konuk olmayı, Tuncer Tunceli çalarken ben de söylemeyi dilerim...
   
     Benden bu farklı adama gelsin : Shine on! You, crazy diamond.
     Pink Floyd - Shine on you crazy diamond [ http://fizy.com/#s/101t86 ]
                                                                                                                   Bilge

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder